jotamin kirja blogi
minä lukijana
Tykkään joskus lukea. Kotona luen kirjoja joskus. Käyn kirjastossa lainaamassa kirjoja. Osaan etsiä itseleni luettavaa aika monesti. En ole mielestäni innokas lukia.Olen mielestäni ihan ok lukemaan.
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)