keskiviikko 5. lokakuuta 2011

kirja-arvostelu


Kirja kertoo poijasta jonka nimi on Bert. Hän on 12-vuotias. Hän kertoo päiväkirjassaan monta uutta juttua. Pidin kirjasta koska se oli hauska jossain kohdissa. Kirjassa ei mielestäni ollut yhtään ärsyttävää kohtaa. Ajattelin mitä seuraavaksi tapahtuu. Suosittelisin kirjaa kavereille koska se on jännittävä.

torstai 29. syyskuuta 2011

lukupiiri

ihan ok

kirjan päähenkilö on vähän itsepäinen

hyvä kohta tähän mennessä on ollut kun bert räppää

bert saa turpaa

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Bertin päiväkirja

Minä aijon lukea tällä jaksolla bertin päiväkirjan. Valitsin sen koska olen ennenkin lukenut berttejä ne ovat kivoja. Kirjan tekijä on Anders Jacobsson