keskiviikko 5. lokakuuta 2011

kirja-arvostelu


Kirja kertoo poijasta jonka nimi on Bert. Hän on 12-vuotias. Hän kertoo päiväkirjassaan monta uutta juttua. Pidin kirjasta koska se oli hauska jossain kohdissa. Kirjassa ei mielestäni ollut yhtään ärsyttävää kohtaa. Ajattelin mitä seuraavaksi tapahtuu. Suosittelisin kirjaa kavereille koska se on jännittävä.

1 kommentti:

  1. Hyvä, että pidit kirjasta! Aiotko lukea jatkossakin Bertin tarinoita?

    VastaaPoista