jotamin kirja blogi
torstai 29. syyskuuta 2011
lukupiiri
ihan ok
kirjan päähenkilö on vähän itsepäinen
hyvä kohta tähän mennessä on ollut kun bert räppää
bert saa turpaa
1 kommentti:
Sartsu
29. syyskuuta 2011 klo 10.36
Voisit kirjottaa vähän enemmän kirjan tapahtumista, mutta hyvä kuitenkin! :))
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Voisit kirjottaa vähän enemmän kirjan tapahtumista, mutta hyvä kuitenkin! :))
VastaaPoista