torstai 29. syyskuuta 2011

lukupiiri

ihan ok

kirjan päähenkilö on vähän itsepäinen

hyvä kohta tähän mennessä on ollut kun bert räppää

bert saa turpaa

1 kommentti:

  1. Voisit kirjottaa vähän enemmän kirjan tapahtumista, mutta hyvä kuitenkin! :))

    VastaaPoista